Hudson Annual Halloween Party
4 participants
Page 1 sur 1
Hudson Annual Halloween Party
Bonjour,voici un email que jai recu pour une demande de participation a un evedment halloween .
J aimerais savoir si vous étes interessé a participé.
Merci Martin
Hello Monsieur Caron,
My name is Donna Karpman and I am the Youth Services Co-Ordinator for the Town of Hudson Parks and Recreation Dept.
Each year I organize the Town of Hudson Annual Halloween Party. This year the Leadership Teens and I have been working to create our first
Haunted Village Tour of Hudson . We are doing this with the help of many of our Community Groups. We have chosen known landmarks on Main Rd in Hudson from the War Memorial Library with the Tour Ending at the Willow Place Inn. We would be so excited and honoured if your Ghostbusters could join in on this tour. This years event is on Friday October 29 from 5-9pm. The Tours start at 6pm until 9pm. Your teams presence at our Haunted Tour would create the most awesome buzz. Thank you for your kind consideration.
Please feel free to call me if you need any further information.
Sincerely
Donna Karpman
xxx xxx xxxx
J aimerais savoir si vous étes interessé a participé.
Merci Martin
Hello Monsieur Caron,
My name is Donna Karpman and I am the Youth Services Co-Ordinator for the Town of Hudson Parks and Recreation Dept.
Each year I organize the Town of Hudson Annual Halloween Party. This year the Leadership Teens and I have been working to create our first
Haunted Village Tour of Hudson . We are doing this with the help of many of our Community Groups. We have chosen known landmarks on Main Rd in Hudson from the War Memorial Library with the Tour Ending at the Willow Place Inn. We would be so excited and honoured if your Ghostbusters could join in on this tour. This years event is on Friday October 29 from 5-9pm. The Tours start at 6pm until 9pm. Your teams presence at our Haunted Tour would create the most awesome buzz. Thank you for your kind consideration.
Please feel free to call me if you need any further information.
Sincerely
Donna Karpman
xxx xxx xxxx
drcaron- Chasseur de fantome
Re: Hudson Annual Halloween Party
i would be interested! need to see if i can get off work first!
jessejames51- Recrue
cool ce serait le fun de ce reunir pour cette evenement pour linstant je veux savoir combien d entre vous serez interessé a participer ,il me reste a recomuniquer avec lorganisatrice pour savoir pour ce quil offrent ,place pour ce changer, stationement , nouriture,securité et autres info.
en principe le 29 au soir je suis creux sur la rive-sud... mais ça serait intéressant, c'est proche de chez moi.
Ok voici un nouveau email qui repon pour la nouriture,stationement et endroit pour ce changer
Hello Martin,
Thank you so much for your reply, we would be so happy to provide all that your group would need. We have private places to change and parking at our Centre as well your group would be provided with food and water, refreshments.
thanks so much Martin
Donna karpman
Je vais comuniquer par telephone pour avoir plus d information pour cet event et savoir ce qui ce passe en cas de pluit.
il ya plus de 2 ans que je nai pas organisé un event allors vous étes disponible ne me laisser pas tomber a la derniere minute .j aimerais que nous soyons au minimun un groupe de 4 .
1-Martin
2-
3-
4-
5-
6-
Hello Martin,
Thank you so much for your reply, we would be so happy to provide all that your group would need. We have private places to change and parking at our Centre as well your group would be provided with food and water, refreshments.
thanks so much Martin
Donna karpman
Je vais comuniquer par telephone pour avoir plus d information pour cet event et savoir ce qui ce passe en cas de pluit.
il ya plus de 2 ans que je nai pas organisé un event allors vous étes disponible ne me laisser pas tomber a la derniere minute .j aimerais que nous soyons au minimun un groupe de 4 .
1-Martin
2-
3-
4-
5-
6-
C'est bien à compter de 5PM, un soir de semaine, ou le monde travaille?
moi j'ai pas encore recu un reponse de mon travail.
jessejames51- Recrue
moi il y a de forte chance que j'y soit.....
pour jessie .... bien des que tu as ta réponse fait moi signe...
pour jessie .... bien des que tu as ta réponse fait moi signe...
dan20lancer- Chasseur de fantome
Cool Dan mais Je dois donner une réponce avant mardi midi .
bien moi j'y vais ...
dan20lancer- Chasseur de fantome
Le dead line pour notre réponce étais ce matin pour notre participation et pour la mise en place de leur publicité.
J ai du annuler notre participation cet événement pour cause de manque de volontair,jai pris cette décision pour éviter d arriver a la fin et étre seulment 2 et décevoir les organisateurs ainssi que de nuir au sérieux de la central.
Martin
J ai du annuler notre participation cet événement pour cause de manque de volontair,jai pris cette décision pour éviter d arriver a la fin et étre seulment 2 et décevoir les organisateurs ainssi que de nuir au sérieux de la central.
Martin
well that blows!! i still havn't gotten an answer from my work to see if i could get the night off...
jessejames51- Recrue